Aleksandra Cały
Psycholożka dzieci i młodzieży, terapeutka behawioralna
Doświadczenie zdobyła m.in. w Terapeutycznych Punktach Przedszkolnych, gdzie prowadziła indywidualną terapię psychologiczną oraz zajęcia grupowe, wspierając rozwój społeczno-emocjonalny, komunikację i samodzielność dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Pracowała również jako terapeutka grupowa, opracowując programy terapeutyczne i wdrażając narzędzia komunikacji alternatywnej dla dzieci niewerbalnych. Swoje kompetencje poszerzała na licznych kursach i szkoleniach, w tym z zakresu terapii behawioralnej, Integracji Sensorycznej oraz alternatywnych metod komunikacji (AAC), które są nieocenione w pracy z dziećmi w spektrum autyzmu. Dzięki szkoleniom w ośrodku SCOLAR oraz Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej zdobyła umiejętności w pracy nad rozwijaniem wczesnych umiejętności komunikacyjnych, umiejętności społecznych i niwelowaniem zachowań
niepożądanych.
Karolina Chrzanowska
Psycholożka dzieci i młodzieży
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w pracy z pacjentami, którzy mierzą się z trudnościami natury psychologicznej. Zajmuje się także szeroko pojętą diagnozą psychologiczną - ADHD, testy przesiewowe w kierunku spektrum autyzmu oraz zaburzeń depresyjnych/lękowych. Jest także psychologiem-diagnostą w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmuje się diagnozą specyficznych trudności szkolnych. W swojej pracy posługuje się technikami TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) oraz kładzie nacisk na stworzenie bezpiecznej, pełnej akceptacji i wsparcia atmosfery. Korzysta z regularnej superwizji.
Ewa Haładaj
Psycholożka, terapeutka środowiskowa
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w pracy z pacjentami, którzy mierzą się ztrudnościami natury psychologicznej. Zajmuje się także szeroko pojętą diagnozą psychologiczną - ADHD, testy przesiewowe w kierunku spektrum autyzmu oraz zaburzeń depresyjnych/lękowych. Jest także psychologiem-diagnostą w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gdzie zajmuje się diagnozą specyficznych trudności szkolnych. W swojej pracy posługuje się technikami TSR (Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach) oraz kładzie nacisk na stworzenie bezpiecznej, pełnej akceptacji i wsparcia atmosfery. Korzysta z regularnej superwizji.
Iga Kołodziejska
Psycholożka dzieci i młodzieży, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych
Ukończyła jednolite studia magisterskie o specjalności klinicznej oraz studium pedagogiczne. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w świetlicy środowiskowej, przedszkolu integracyjnym jako terapeuta, w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz szpitalu psychiatrycznym. Ukończyła Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach poziom I. Praca z dziećmi to jej pasja i zamiłowanie.
Marta Łukowska
Psycholożka dzieci i młodzieży, psychoterapeutka
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Ośrodku Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej (NFZ) jako psycholog- diagnostyka, porady psychologiczne oraz jako terapeuta środowiskowy. Prowadziła też szkolenia i warsztaty dla rodziców oraz kadry. Pracuje w Fundacji Savant jako trener umiejętności społecznych. Ma doświadczenie w pracy jako psycholog w samorządowych żłobkach. Stale wzbogaca swój warsztat pracy dzięki szkoleniom m.in. Całościowy kurs psychoterapii w nurcie poznawczo behawioralnym, Prowadzenie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży, Terapeuta TUS, Rodzicielstwo bliskości dla profesjonalistów. Podstawą jej pracy jest zbudowanie relacji opartej na zrozumieniu, akceptacji i poczuciu bezpieczeństwa.
Justyna Przybyszewska
Psycholożka, terapeutka środowiskowa
Prowadzi zajęcia grupowe z TSR oraz z dramy stosowanej. Udziela pomocy psychologicznej prowadząc konsultacje dla dzieci i młodzieży. Prowadzi terapie zarówno krótko, jak i długoterminowe. W swojej pracy posługuje się różnymi podejściami terapeutycznymi, dostosowując techniki do indywidualnych potrzeb Klienta. W swoim podejściu szczególny nacisk kładę na dobrą atmosferę oraz relację pełną zaufania i akceptacji. Obecnie uczestniczy w 4-letniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Pracuje z dziećmi i młodzieżą doświadczającymi przewlekłego stresu, stanów depresyjnych, rezygnacyjnych i lękowych. Pomagam nastolatkom zmagającym się z zaburzeniami odżywiania, OCD, problemami z regulacją emocji (w tym uzależnionymi behawioralnie lub substancjalnie), żałobą, traumą.
Magdalena Rynkowska-Filipiak
Psycholożka, psychotraumatolożka, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych oraz Smyko-multisensoryki®
Psycholożka, psychotraumatolożka, trenerka Umiejętności społecznych oraz Smyko-multisensoryki®. Ukończyła szkolenie podstawowe i zaawansowane Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach i kontynuuje naukę pracy w podejściu skoncentrowanym na rozwiązaniach uczestnicząc w szkoleniach. specjalistycznych. Obecnie uczestniczy w 4-letniej Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Crescentia.
W swojej pracy stosuje Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniach pogłębiając pracę terapeutyczna poprzez stosowanie technik poznawczo-behawioralnych. Zależy mi na tym, żeby skutecznie pomagać dzieciom i rodzicom z doświadczeniami, które są dla ich trudne. W mojej pracy najwyższą wartość stanowi dla mnie dobrostan moich klientów, w tym celu moją pracę obejmuję systematyczną superwizją. Moje podejście do pracy z klientem opiera się na.empatii, wsłuchiwaniu się i tworzeniu bezpiecznej przestrzeni, w której można wyrazić swoje uczucia i myśli. Wierzę, że każda osoba ma potencjał do rozwoju i zmiany, a moją rolą jest wspieranie ich w tej podróży.
Adrianna Stańczuk
Psycholożka dzieci i młodzieży, terapeutka nurtu Skoncentrowanego na Rozwiązaniach, trenerka Treningu Umiejętności Społecznych oraz Smyko-multisensoryki®
Doświadczenie zdobywała w centrum diagnostyczno-terapeutycznym oraz podczas stażu trenerskiego, prowadząc warsztaty dla młodzieży. Ukończyła Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz kurs Kids Skills. W pracy ważna jest dla niej autentyczna relacja terapeutyczna oparta na wzajemnym zaufaniu. Stara się aktywnie wspierać klientów poprzez poszukiwanie ich mocnych stron i przez budowanie poczucia sprawczości.