Kindly by Kidly

Kindly by Kidly

Kidly Academy to szkoła emocji

Kidly Academy to szkoła emocji

Kidly Academy to szkoła emocji

W ramach której oferujemy profesjonalne wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i terapeutyczne dla dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli, jak również pomoc rodzicom w procesie wychowawczo – edukacyjnym.

W ramach której oferujemy profesjonalne wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i terapeutyczne dla dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli, jak również pomoc rodzicom w procesie wychowawczo – edukacyjnym.

W ramach której oferujemy profesjonalne wsparcie psychologiczne, pedagogiczne i terapeutyczne dla dzieci uczęszczających do szkół i przedszkoli, jak również pomoc rodzicom w procesie wychowawczo – edukacyjnym.

Skontaktuj się z nami

Business and Life Coach - Free Framer Template
Business and Life Coach - Free Framer Template

dla Dzieci

Diagnoza

Test gotowości szkolnej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz 2 narzędzi psychometrycznych: Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Test gotowości szkolnej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz 2 narzędzi psychometrycznych: Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Test gotowości szkolnej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz 2 narzędzi psychometrycznych: Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza ADHD (Conners-3)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Conners-3

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza ADHD (Conners-3)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Conners-3

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza ADHD (Conners-3)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Conners-3

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza Spektrum Autyzmu (ASRS)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego ASRS.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza Spektrum Autyzmu (ASRS)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego ASRS.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza Spektrum Autyzmu (ASRS)

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego ASRS.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Sprawność grafomotoryczna

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Oceny Sprawności Grafomotorycznej.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Sprawność grafomotoryczna

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Oceny Sprawności Grafomotorycznej.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Sprawność grafomotoryczna

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Oceny Sprawności Grafomotorycznej.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Test lateralizacji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Test lateralizacji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Test lateralizacji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Rozwój emocjonalny dziecka do 6 r.ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Rozwoju Emocjonalnego Dzieci (SkaRE)

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Rozwój emocjonalny dziecka do 6 r.ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Rozwoju Emocjonalnego Dzieci (SkaRE)

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Rozwój emocjonalny dziecka do 6 r.ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Skala Rozwoju Emocjonalnego Dzieci (SkaRE)

wywiad z rodzicami oraz badanie dziecka (1h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza integracji sensorycznej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz badania fizykalnego.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza integracji sensorycznej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz badania fizykalnego.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza integracji sensorycznej

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz badania fizykalnego.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza inteligencji u dzieci i młodzieży

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza inteligencji u dzieci i młodzieży

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza inteligencji u dzieci i młodzieży

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza funkcji wykonawczych i kompetencji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza funkcji wykonawczych i kompetencji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza funkcji wykonawczych i kompetencji

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Holistyczna diagnoza rozwoju

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (4h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Holistyczna diagnoza rozwoju

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (4h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Holistyczna diagnoza rozwoju

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia Skali Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży (IDS-2)

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (4h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza rozwojowa dziecka do 12 r. ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci (do 7 r.ż.) oraz Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza rozwojowa dziecka do 12 r. ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci (do 7 r.ż.) oraz Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Diagnoza rozwojowa dziecka do 12 r. ż.

Diagnoza powstaje na podstawie wywiadu z rodzicami, obserwacji dziecka oraz narzędzia psychometrycznego Krótkiej Skali Rozwoju Dziecka oraz Testu Słownikowego dla Dzieci (do 7 r.ż.) oraz Testu Lateralizacji.

wywiad z rodzicami (1h)

badanie dziecka (2h)

przekazanie informacji oraz zaleceń rodzicom (1h)

Plan działania

Jak zacząć?

  1. Umów się na darmową konsultację

Zaplanuj bezpłatną 15-minutową konsultację telefoniczną z doświadczonym psychologiem dziecięcym.

  1. Zrozumienie potrzeb oraz wyznaczenie celów

Podczas pierwszej konsultacji telefonicznej odpowiemy na wszelkie Twoje pytania oraz poświęcimy czas na zrozumienie Twoich celów i potrzeb.

3. Opracowanie planu działania

Wspólnie opracujemy spersonalizowany plan działania i doradzimy najlepsze rozwiązania dla Twojej rodziny.

Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się

Jesteś zainteresowany zajęciami dla swojego dziecka?

Nie zwlekaj! Zadzwoń do nas lub zostaw swoje dane. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin

Skontaktuj się

Jesteś zainteresowany zajęciami dla swojego dziecka?

Nie zwlekaj! Zadzwoń do nas lub zostaw swoje dane. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin

Skontaktuj się

Jesteś zainteresowany zajęciami dla swojego dziecka?

Nie zwlekaj! Zadzwoń do nas lub zostaw swoje dane. Skontaktujemy się w ciągu 24 godzin

Dane firmy

Lokalizacje:

Biurowiec D48,
ul. Domaniewska 48,
02-672 Warszawa

Elektrownia Powiśle Budynek A,
ul. Zajęcza 4,
00-351 Warszawa

NIP: 8212671482

Kidly by Levitate and KIDS&Co.

Wyślij wiadomość

Skontaktuje się z nami jeśli masz jakieś pytania

Designed by

Dane firmy

Lokalizacje:

Biurowiec D48,
ul. Domaniewska 48,
02-672 Warszawa

Elektrownia Powiśle Budynek A,
ul. Zajęcza 4,
00-351 Warszawa

NIP: 8212671482

Kidly by Levitate and KIDS&Co.

Wyślij wiadomość

Skontaktuje się z nami jeśli masz jakieś pytania

Designed by

Dane firmy

Lokalizacje:

Biurowiec D48,
ul. Domaniewska 48,
02-672 Warszawa

Elektrownia Powiśle Budynek A,
ul. Zajęcza 4,
00-351 Warszawa

NIP: 8212671482

Kidly by Levitate and KIDS&Co.

Wyślij wiadomość

Skontaktuje się z nami jeśli masz jakieś pytania

Designed by